Dokument opublikowano 28.03.2018

Niniejsza regulacja określa ogólne warunki sposobów płatności oraz ceny dostaw towarów będących w sprzedaży internetowej prowadzonej przez Neximago Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, za pośrednictwem sklepu internetowego www.twojfotokiosk.pl

Zapłata za zakupiony towar może odbywać się na dwa sposoby:

  • płatności elektroniczne on-line realizowane poprzez serwis internetowy payU zintegrowany ze sklepem internetowym www.twojfotokiosk.pl
  • dostawa towaru wraz z opcją płatności za pobraniem za pomocą firmy spedycyjnej GLS (zwanej Kurier GLS+pobranie)

Dostawa zakupionego towaru do klienta może odbywać się na dwa sposoby:

  • dostawa towaru za pomocą firmy spedycyjnej GLS (zwanej Kurier GLS)
  • dostawa towaru wraz z opcją płatności za pobraniem za pomocą firmy spedycyjnej GLS (zwanej Kurier GLS+pobranie)

Kurier GLS

15.00 zł
  • płatność elektroniczna dokonywana w serwisie payU

Kurier GLS + pobranie

19.50 zł
  • płatność u kuriera w momencie dostawy towaru do klienta

Towar wysyłany jest pod wskazany w formularzu zamówienia drogą mailową adres dostawy. Przesyłka dostarczona jest bez zbędnej zwłoki, najczęściej w ciągu 48h chyba, że dany Towar nie znajduje się na stoku magazynowym. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem”. Przy wyborze opcji płatności elektronicznych online do tego czasu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).

Szczegółowe zasady płatności i dostaw zawarte są w dokumencie: Regulamin Sklepu Internetowego